Automatyzacja marketingu to połączenie taktyk marketingowych, odpowiednich narzędzi, kanałów przekazu które pozwalają wspierać i udoskonalać ścieżkę zakupową klienta oraz zwiększać jego życiową wartość (LTV). Zarówno w branży B2B jak i B2C.
Proces zakupu z reguły jest wydłużony i składa się z wielu faz. Użytkownik najpierw zbiera informacje o naszym produkcie lub usłudze. Następnie porównuje z ofertą konkurencji, szuka potwierdzenia słuszności dokonanego wyboru. Przechodzi przez kolejne fazy, na których poziom jego wiedzy wzrasta, pojawiają się inne pytania i potrzeby. Marketing automation pozwala nam zaprojektować ten proces tak, aby odpowiednio pokierować użytkownikiem. Dzięki spersonalizowanej komunikacji przeprowadzić go przez kolejne etapy i doprowadzić do finalizacji transakcji. Pamiętając o tym, że w tym miejscu nie kończy się proces komunikacji. Wykorzystując automatyzacją marketingu możemy kształtować pozytywne doświadczenia pozakupowe klienta, utrzymywać jego zaangażowanie i lojalność. W ten sposób zbudujemy długotrwałe relacje, zwiększając szanse na to, że będzie powracać, aby ponownie skorzystać z naszych usług.
Nowoczesny marketing opiera się na danych. Wiedza o klientach staje się naszą największą wartością. To dzięki niej jesteśmy w stanie zaplanować skuteczną i spersonalizowaną komunikację. CRM jako integralna część platformy marketing automation to miejsce, gdzie zbieramy wszystkie dane o naszych użytkownikach, tworząc tzw. profil 360 klienta. Jest to jedno z kluczowych narzędzi wspierających podejmowanie strategicznych decyzji odnośnie rozwoju przedsiębiorstwa oraz budowania customer experience. Widok 360 to nic innego, jak zebrane informacje o naszym kliencie na wszystkich możliwych poziomach.
Dane osobowe (np. imię, nazwisko, mail)
Dane socjal-demograficzne (np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania)
Dane transakcyjne (np. liczba transakcji, średnia wartość koszyka)
Dane behawioralne (np. odwiedzone podstrony, otwarte wiadomości)
Profilowanie (preferencje zakupowe, wzorce zachowań)
Większa liczba i lepsza jakość pozyskiwanych leadów
Budowanie pozytywnych doświadczeń użytkownika
Wyższy współczynnik konwersji i wzrost przychodów
Wzrost lojalności i zaangażowania klientów
Optymalizacja wydatków reklamowych
Zwiększenie wartości życiowej klientów
Całość naszej oferty obejmuje kompleksową obsługę w obszarze automatyzacji marketingu. W zależności od etapu na jakim się znajdujesz, możesz liczyć na kompleksową usługę w pełni dopasowaną do Twoich potrzeb. W tym celu przeprowadzamy dokładną analizę, badamy potrzeby i na ich podstawie przygotowujemy szyte na miarę rozwiązania.
Identyfikujemy problemy –> Dostarczmy rozwiązania –> Optymalizujemy efekty
Dobrze zdefiniowana strategia jest niezbędna, by skutecznie pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Pomożemy Ci zrozumieć Twoich klientów, oraz drogę jaką przebywają od momentu pierwszego kontaktu do etapu „lojalnego klienta”. Dzięki wspólnej pracy, wykorzystaniu danych oraz odpowiednim narzędziom, pomożemy Ci zbudować strategię, której realizacja pozwoli na osiągnięcie Twoich celów biznesowych.
Planujesz wdrożenie systemu marketing automation, ale nie wiesz od czego zacząć? Potrzebujesz pomocy i wsparcia w zaplanowaniu i realizacji całego procesu? Pomożemy Ci uniknąć najczęściej popełnianych błędów. Zadbamy o to, aby proces przebiegł sprawnie i zgodnie z założeniami.
Korzystasz obecnie z systemu marketing automation, ale nie jesteś zadowolony z efektów? Czujesz, że nie wykorzystujesz potencjału jaki w nim drzemie? Pomożemy Ci zaplanować cały proces, wdrożyć poszczególne rozwiązania oraz pokażemy jak mierzyć ich skuteczność oraz optymalizować.
Odpowiednia wiedza i doświadczenie to główne czynniki, od których zależy powodzenie projektów w obszarze marketing automation. Zarówno podczas dedykowanych warsztatów jak i otwartych szkoleń, przekazujemy praktyczną wiedzę, którą od następnego dnia możesz wykorzystać przy realizacji określonych projektów. Dzięki temu będziesz w stanie efektywnie wykorzystywać możliwości jakie oferuje marketing automation.