Strategia marketing automation

Przekonaj się, w jaki sposób dobrze sformułowana strategia pomoże Ci realizować wyznaczone cele

Dla kogo

Dla firm i instytucji które:

  • planują wdrożenie platformy marketing automation,
  • mają już wdrożony system marketing automation, ale nie mają pomysłu jak wykorzystać w pełni jego potencjał,
  • poszukują nowych strategii wykorzystania automatyzacji w marketingu i sprzedaży.

Korzyści

Dobrze zdefiniowana strategia jest niezbędna, by skutecznie pozyskiwać i budować długotrwałe relacje z klientami. Pomożemy Ci zrozumieć Twoich klientów, oraz drogę jaką przebywają od momentu pierwszego kontaktu z firmą do etapu „lojalnego klienta”. W oparciu o  dobrze zaprojektowaną ścieżce klienta, przygotujemy strategię komunikacji na każdym z etapów. Dzięki wspólnej pracy, wykorzystaniu danych oraz odpowiednim narzędziom, pomożemy Ci zbudować strategię, która pozwoli z sukcesem realizować Twoje cele biznesowe.

Marketing automation w liczbach

Możliwe do osiągnięcia rezultaty przy wykorzystaniu marketing automation
0%
wzrost liczby zakwafifikowanych leadów
0%
wzrost współczynnika konwersji zapisu na newsletter
0%
wzrost zaangażowania użytkowników
0%
wzrost współczynnika konwersji

Jak wygląda proces definiowania strategii

Analiza organizacji

  • Określenie potrzeb firmy w kontekście marketing automation
  • Zrozumienie kluczowych procesów, które powinny być zautomatyzowane
  • Identyfikacja kluczowych osób, które powinny wziąć udział w projekcie

Zbudowanie konceptu i celu biznesowego projektu

  • Zdefiniowanie celów biznesowych
  • Przygotowanie biznes case’ów
  • Określenia wskaźników KPI

Przygotowanie strategii dla wszystkich etapów ścieżki klienta

  • Analiza grupy docelowej / profilu klienta
  • Projektowanie ścieżki klienta
  • Opracowanie strategii komunikacji na poszczególnych etapach customer journey

Sprawdź jak możemy Ci pomóc

Co mówią o nas klienci

  • „Dziękujemy za serię warsztatów marketing automation! Dawka teorii i praktyki w odpowiednich proporcjach pozwoliła poszerzyć wiedzę na ten temat w firmie i zainspirowała nas do konkretnych zastosowań z wykorzystaniem narzędzi i danych, jakie mamy na pokładzie.”
    Head of Big Data Burda Media Polska

    Remigiusz Siudźiński
    Klient