Marketing automation szkolenie

POZIOM ZAAWANSOWANY

Dla kogo jest to szkolenie

Dla wszystkich, którzy mają już podstawową wiedzą w obszarze automatyzacji marketingu i chcą dalej podnosić swoje kompetencje w tym obszarze. W szczególności dla:

  • pracowników szeroko pojętych działu marketing online / e-commerce, którzy posiadają już pewną wiedzę oraz mają obecnie styczność z marketing automation i chcą dalej podnosić swoje kompetencje,
  • początkujących specjalistów ds marketing automation,
  • menadżerów działów marketing / e-commerce planujących wdrożenie automatyzacji, bądź chcących zoptymalizować już wdrożone rozwiązania,
  • właścicieli firm, poszukujących nowych strategii wykorzystania automatyzacji w marketingu i sprzedaży.

Dlaczego warto

  • Dowiesz się jak analizować potrzeby firmy pod kątem automatyzacji  – jak zrozumieć procesy, identyfikować kluczowe osoby, wyznaczać cele
  • Nauczysz się projektować customer journey – tworzyć persony i definiować poszczególne etapy ścieżki klienta
  • Dowiesz się jak planować strategię komunikacji w oparciu o customer journey z wykorzystaniem marketing automation
  • Poznasz najlepsze praktyki automatyzacji i personalizacji – w oparciu o najnowsze technologie z wykorzystaniem AI
  • Nauczysz się określać wymagania dotyczące systemu do automatyzacji marketingu i planować proces wdrożenia
  • Wymienisz doświadczenia, dowiesz się dobrych praktykach, oraz o tym jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów

W ramach szkolenia otrzymujesz bonus.
Godzina darmowych konsultacji online
Do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy od szkolenia

Marketing automation

Termin: 3-4.03.2020
Miejsce: Warszawa, Centrum konferencyjno-szkoleniowe, ul. Grójecka 1/3

 

Poziom: Zaawansowany
Czas trwania: 15 godzin
Cena: 1550 zł

 

Marketing automation

Termin: 17-18.03.2020
Miejsce: Wrocław, Rynek 7, Sala Wrocław

 

Poziom: Zaawansowany
Czas trwania: 15 godzin
Cena: 1550 zł

 

Intresują Cię inne lokalizacje lub terminy? Napisz do nas

Nie masz doświadczenia? Sprawdź szkolenia z marketing automation poziom podstawowy

Program szkolenia marketing automation

Poziom zaawansowany

Dzień pierwszy

Wstęp

15 min
  • Przedstawienie prowadzących oraz agendy szkolenia
  • Poznanie uczestników
  • Rozgrzewka

Wprowadzenie do szkolenia

0,5 h
  • Najważniejsze zagadnienia związane z marketing automation
  • Wyrównanie wiedzy wśród uczestników

Analiza organizacji pod kątem potrzeb marketing automation

1 h
  • Określenie potrzeb i ich ocena pod kątem automatyzacji
  • Zrozumienie procesów, które powinny być zautomatyzowane
  • Identyfikacja kluczowych osób, które powinny wziąć udział w projekcie

Przerwa na kawe

Projektowanie customer journey

1,5 h
  • Analiza grupy docelowej oraz profilu klienta różnice w podejściu B2B oraz B2C
  • Definiowanie poszczególnych etapów ścieżki klienta

Przerwa obiadowa

Automatyzacja i personalizacja komunikacji z użytkownikami - best practices

1,5 h
  • Metody zaawansowanej segmentacji
  • Wykorzystanie dynamic content
  • Efektywne kanały komunikacji, smart assistance
  • Zastosowanie mechanizmów AI marketing predykcyjny, rekomendacje produktowe

Przerwa na kawę

Przygotowanie strategii komunikacji dla wybranych etapów customer journey (praca w grupach) cz.1

2 h
  • Wyznaczanie celów i priorytetyzacja zadań
  • Pomiar skuteczności zaawansowane wskaźniki KPI
  • Wykorzystanie danych o użytkownikach segmentacja

Dzień drugi

Przygotowanie strategii komunikacji dla wybranych etapów customer journey (praca w grupach) cz.2

2 h
  • Projektowanie kampanii zgodnie z najlepszymi praktykami content, logika wyzwalania, scenariusze automatyzacji
  • Optymalizacja działań - testowanie elementów kampanii oraz założeń strategicznych

Przerwa na kawe

Proces wdrożenia marketing automation od A do Z

1,5 h
  • Przegląd, ocena i wybór dostawców oprogramowania
  • Harmonogram wdrożenia - najważniejsze elementy, priorytetyzacja zadań
  • Integracja źródeł i baz danych
  • Najważniejsze wyzwania przed i w trakcie wdrożenia - praktyczne porady

Przerwa obiadowa

Przegląd narzędzi / metodyk pomocnych przy projektach marketing automation

1 h
  • Narzędzia / technologie przydatne w projektach marketing automation (integracja danych, analityka)
  • Analiza problemów i projektowanie rozwiązań Design sprint / Design thinking
  • Priorytetyzacja działań metoda RICE

Podsumowanie

1,5 h
  • Dodatkowe omówienie wybranych zagadnień (w przypadku potrzeb zgłaszanych przez uczestników)
  • Praktyczne porady, wskazówki, wymiana doświadczeń
  • Najczęściej popełniane błędy oraz jak ich unikać

W ramach szkolenia otrzymujesz bonus.
Godzina darmowych konsultacji online
Do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy od szkolenia

Co wyróżnia nasze szkolenia

Małe grupy max 8 osób

Tylko praktyczna wiedza

Doświadczeni prowadzący

Obiad i przekąski

Zapisz się na szkolenie

Poznaj prowadzących

adrian kaczkowski

Adrian Kaczkowski

Ponad 5-letnie doświadczenie w obszarze automatyzacji marketingu. Dziesiątki zrealizowanych projektów pozwoliły mu na zdobycie szerokiej wiedzy, zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej. Doskonale zorientowany w najnowszych trendach oraz nowinkach z zakresu digital marketingu.

michal szewczyk

Michał Szewczyk

Marketingiem internetowym zajmuje się od ponad 10 lat. Przez ten czas zdobywał doświadczenie w obszarze performance marketing, web analytics, e-commerce, optymalizacji konwersji. Od kilku lat zajmuje się automatyzacją marketingu, realizując projekty wdrożeniowe, oraz prowadząc szkolenia.

https://www.linkedin.com/in/michal-szewczyk/

Zapisz się na szkolenie

lub zapytaj o inny termin bądź lokalizację
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności