Optymalizacja działań

Zwiększaj efektywność kampanii dzięki procesowi optymalizacji

Dla kogo

Dla firm i instytucji które:

  • mają wdrożony system marketing automation, ale brak im pomysłu jak wykorzystać w pełni jego potencjał,
  • nie są zadowolone z osiąganych obecnie rezultatów,
  • poszukują sposobów na optymalizację działań i zwiększenie przychodów, przy wykorzystaniu sytemu do automatyzacji marketingu

Korzyści

Marketing automation to narzędzie oferujące ogromne możliwości, ale wymagające specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Lead management, segmentacja, scoring, automatyczne scenariusze – wszystkie te elementy muszą być połączone ze sobą w odpowiedni sposób aby działać skutecznie. Brak odpowiedniej strategii, kompetencji, czasu i zaangażowania – to wszystko przekłada się na brak zadowalających rezultatów. Zdaj się na specjalistów, którzy dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu pomogą Ci osiągnąć założone cele biznesowe.

Dlaczego warto wdrożyć marketing automation

Główne korzyści wykorzystania marketing automation wg marketerów
0%
lepsze targetowanie wiadomości
0%
poprawa customer experience
0%
lepsza jakość leadów
0%
większa liczba leadów

Realizacja i optymalizacja działań marketing automation

Przygotowanie strategii dla wszystkich etapów ścieżki klienta

  • Wyznaczenie celów oraz zdefiniowanie KPI’s
  • Opracowanie strategii komunikacji dopasowanej do potrzeb na poszczególnych etapach
  • Zaplanowanie strategii contentowej

Przygotowanie scenariuszy automatyzacji

  • Zdefiniowanie kluczowych segmentów użytkowników
  • Opracowanie logiki scenariuszy
  • Zbudowanie harmonogram wdrożenia scenariuszy

Uruchomienie i optymalizacja działań

  • Ustawienie w systemie i uruchomienie automatyzacji
  • Testowanie skuteczności elementów kampanii oraz założeń biznesowych
  • Optymalizacja strategii oraz poszczególnych kampanii

Sprawdź jak możemy Ci pomóc