Wdrożenia

Jak sprawnie i efektywnie wdrożyć system do automatyzacji marketingu

Dla kogo

Dla firm i instytucji, które:

  • planują wdrożenie systemu do automatyzacji marketingu, ale nie wiedzą jak sobie z tym poradzić,
  • z powodu braku odpowiednich zasobów oraz wiedzy, nie są w stanie sprawnie przeprowadzić procesu implementacji marketing automation.

Korzyści

Proces wdrożenia systemu marketing automation wymaga bardzo precyzyjnego planu oraz uwzględnienia mnóstwa czynników. W zależności od skali projektu, niesie on ze sobą wiele wyzwań i zagrożeń. Błędy popełnione na tym etapie, mogą wpłynąć na czas i koszty wdrożenia, oraz znacząco obniżyć efektywność dalszych działań. Pomożemy Ci uniknąć najczęściej popełnianych błędów. Zadbamy o to, aby proces przebiegł sprawnie i zgodnie z założeniami.

 

Dlaczego warto wdrożyć marketing automation

Główne korzyści wykorzystania marketing automation wg marketerów
0%
lepsze targetowanie wiadomości
0%
poprawa customer experience
0%
lepsza jakość leadów
0%
większa liczba leadów

Proces wdrożenia

Analiza organizacji

  • Określenie potrzeb firmy w kontekście marketing automation
  • Zrozumienie kluczowych procesów, które powinny być zautomatyzowane
  • Identyfikacja kluczowych osób, które powinny wziąć udział w projekcie

Plan wdrożenia

  • Ocena i wybór dostawców oprogramowania
  • Przygotowanie kluczowych wskaźników wdrożenia
  • Harmonogram wdrożenia

Proces implementacji

  • Implementacja platformy oraz integracja z innymi systemami
  • Integracja kanałów i baz danych
  • Przygotowanie i wdrożenie scenariuszy automatyzacji

Planujesz wdrożenie systemu marketing automation?