Szkolenie marketing automation

POZIOM PODSTAWOWY

Dla kogo jest to szkolenie

Szkolenie z automatyzacji marketingu przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcieliby od podstaw zdobyć kompleksową wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu marketing automation. W szczególności dla:

  • pracowników szeroko pojętych działu marketing online / ecommerce, którzy chcieliby nabyć nowe kompetencje, poszukiwane obecnie przez pracodawców,
  • menadżerów działów marketing / e-commerce planujących wdrożenie automatyzacji, bądź chcących optymalizować już wdrożone rozwiązania,
  • osób rozpoczynających karierę w branży digitalowej, chcących wybrać ścieżkę kariery w jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku,
  • właścicieli firm, chcących rozwijać swój biznes z wykorzystaniem automatyzacji marketingu.

Dlaczego warto

  • Dowiesz się i zrozumiesz czym jest automatyzacja marketingu oraz jak efektywnie wykorzystać ją do realizacji swoich celów
  • Poznasz najlepsze praktyki zastosowania marketing automation, które pozwolą Ci  generować więcej leadów, pozyskiwać subskrybentów, zwiększać sprzedaż, budować lojalność wśród klientów
  • Nauczysz się planować kampanię krok po kroku – wyznaczać cele, segmentować klientów, budować scenariusze automatyzacji, mierzyć skuteczność i optymalizować
  • Zaprojektujesz swoją pierwszą automatyzację – własnoręcznie zaplanujesz i przygotujesz kampanię marketing automation
  • Nauczysz się określać wymagania dotyczące systemu do automatyzacji marketingu
  • Zobaczysz w praktyce jak wygląda i działa platforma marketing automation oraz jak z niej korzystać

W ramach szkolenia otrzymujesz bonus.
Godzina darmowych konsultacji online
Do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy od daty szkolenia

Marketing automation

Termin: 10-03-2020, godz 9.30 
Miejsce: Wrocław, Rynek 7, Sala Wrocław

 

Poziom: Podstawowy
Czas trwania: 7 godzin
Cena: 980 zł

 

Marketing automation

Termin: 12-03-2020
Miejsce: Poznań,  Sala szkoleniowa , ul. Ratajczaka 26/3

 

Poziom: Podstawowy
Czas trwania: 7 godzin
Cena: 980 zł

Marketing automation

Termin: wkrótce
Miejsce: Kraków (dokładna lokalizacja wkrótce)

Poziom: Podstawowy
Czas trwania: 7 godzin
Cena: 980 zł

 

Intresują Cię inne lokalizacje lub terminy?
Napisz do nas

Program szkolenia marketing automation

Wstęp

15 min
  • Przedstawienie prowadzących oraz agendy szkolenia
  • Poznanie uczestników
  • Rozgrzewka

Wprowadzenie do marketing automation

1 h
  • Czym jest automatyzacja marketingu
  • Cele wdrożenia marketing automation
  • Przegląd funkcjonalności oraz przykłady zastosowań w różnych branżach (B2B, B2C, Saas)
  • Korzyści z wykorzystania

Przerwa na kawe

Planowanie działań w oparciu o customer journey i lejek konwersji

1 h
  • Co to jest ścieżki klienta oraz jej najważniejsze elementy na wybranych przykładach
  • Wyznaczanie celów i planowanie działań marketing automation w oparciu o customer journey (B2B, B2C, Saas)
  • Pomiar skuteczności z wykorzystaniem wskaźników KPI

Praktyczne zastosowanie marketing automation

1,5 h
  • Generowanie leadów (prospecting, lead generation)
  • Budowanie i zwiększanie zaangażowania (kampanie powitalne, nurtujące)
  • Optymalizacja konwersji i wzrost sprzedaży (personalizacja oferty, domykanie transakcji, cross-selling,up-selling)
  • Budowanie lojalności (komunikacja pozakupowa, kampanie aktywizacyjne)

Przerwa obiadowa

Przygotowanie kampanii marketing automation krok po kroku - cz 1

1,5 h
  • Wyznaczanie celów i wskaźników KPI
  • Wykorzystanie danych o użytkownikach - profil 360, segmentacja

Przygotowanie kampanii marketing automation krok po kroku cz. 2

1 h
  • Projektowanie kampanii - content, logika wyzwalania, scenariusze automatyzacji
  • Demo jak wyklikać kampanię w systemie krok po kroku na wybranej platformie
  • Pomiar skuteczności i metody optymalizacji

Przerwa na kawe

Przegląd narzędzi do automatyzacji marketingu

1 h
  • Rodzaje platform marketing automation oraz wskazówki czym się kierować przy ich wyborze
  • Pozostałe narzędzia / technologie przydatne w projektach marketing automation (integracja danych, analityka)
  • Pomiar skuteczności i optymalizacja

W ramach szkolenia otrzymujesz bonus.
Godzina darmowych konsultacji online
Do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy od daty szkolenia

Co wyróżnia nasze szkolenia

Małe grupy max 8 osób

Tylko praktyczna wiedza

Doświadczeni prowadzący

Obiad i przekąski

Zapisz się na szkolenie

Co mówią o nas klienci

  • „Dziękujemy za serię warsztatów marketing automation! Dawka teorii i praktyki w odpowiednich proporcjach pozwoliła poszerzyć wiedzę na ten temat w firmie i zainspirowała nas do konkretnych zastosowań z wykorzystaniem narzędzi i danych, jakie mamy na pokładzie.”
    Head of Big Data Burda Media Polska

    Remigiusz Siudźiński
    Head of Big Data Burda Media Polska
  • Bardzo profesjonalnie przeprowadzone warsztaty. Sporo praktycznej i unikalnej wiedzy do zastosowania w praktyce. Z pewnością pomoże nam to lepiej zrozumieć naszych klientów i wykorzystać narzędzia które posiadamy.
    Robert Słowik

    Robert Słowik
    Senior Marketing Officer w Weegree IT
  • Bardzo jasne przygotowanie i przekazywanie niezbędnych informacji od teorii po szeroko rozumianą praktykę. Szkolenie wskazuje kierunek działania w marketing automation dla danej branży, pokazuje dobre praktyki, zwraca uwagę na ważne elementy i przeprowadzenie procesów od planu po efekty i dalsze działania. Do tego stały kontakt ze szkoleniowcami i możliwość dostosowania tematyki/działań w zależności od indywidualnych potrzeb.

    Karolina Krzyśko
    Marketing & Communications Specialist Sportofino.com

Poznaj prowadzących

adrian kaczkowski

Adrian Kaczkowski

Ponad 5-letnie doświadczenie w obszarze automatyzacji marketingu. Dziesiątki zrealizowanych projektów pozwoliły mu na zdobycie szerokiej wiedzy, zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej. Doskonale zorientowany w najnowszych trendach oraz nowinkach z zakresu digital marketingu.

michal szewczyk

Michał Szewczyk

Marketingiem internetowym zajmuje się od ponad 10 lat. Przez ten czas zdobywał doświadczenie w obszarze performance marketing, web analytics, e-commerce, optymalizacji konwersji. Od kilku lat zajmuje się automatyzacją marketingu, realizując projekty wdrożeniowe, oraz prowadząc szkolenia.

https://www.linkedin.com/in/michal-szewczyk/

Zapisz się na szkolenie

lub zapytaj o inny termin bądź lokalizację
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności